עיצוב דירות יוקרה 

קניתם לאחרונה דירה יוקרתית ויפה? אם כך, ברור מדוע עיצוב דירות יוקרה זה נושא שמעניין אתכם. כי אם כבר השקעתם כל כך הרבה בדירה, מדוע שלא תעצבו אותה כמו שצריך? עיצוב מקצועי הרבה פעמים עושה את ההבדל בין דירה שבאמת נראית יוקרתית ובין עוד דירה רגילה, אז למה לחשוב פעמיים? דקלה פנירי, העוסקת בתכנון ועיצוב פנים מזה כעשור, תהפוך את הדירה שלכם למקום חלומי שנעים לחיות בו ואתם תראו שלא תצטערו על שפניתם אליה.

 

איך מבצעים בפועל עיצוב דירות יוקרה 

אם חשבתם לרגע שעיצוב של דירות יוקרה זה משהו שתוכלו לעשות רק בעזרת האינטואיציה כדאי שתדעו שבפועל זה לא כך. עיצוב דירות יוקרה, כמו עיצוב של חללים אחרים, דורש ניסיון רב ולא מעט ידע. למען האמת, כאשר מעצבים דירות יוקרתיות יש לקחת בחשבון פרטים חשובים כמו:

  • כיוון הדירה והשאלה באיזה שעות לאורך היממה השמש נכנסת ומאירה את החלל.
  • האמירה הכללית של העיצוב והמסר שרוצים להעביר בעזרתו.
  • השילוב שבין צבעים וטקסטורות שונות.
  • השימוש בחומרים מגוונים.

לכן, אם חשוב לכם שבדירת היוקרה יהיו לא רק כמה רהיטים יפים אלא גם יהיה בה מסר מסוים ואמירה, הרי שכדאי יהיה לפנות למעצבת מקצועית. בנוסף, אם תרצו להבטיח שכל החלל בדירת היוקרה שלכם ינוצל בצורה מקסימאלית, הרי שגם לשם כך כדאי יהיה להיעזר במעצבת מקצועית שחיה ונושמת את התחום הזה מזה שנים.

עיצוב דירות יוקרה

 

עיצוב דירות יוקרה  – מקצועיות לכל אורך הדרך

עיצוב, בין אם הוא של דירות יוקרה ובין אם הוא של בתים פרטיים, זה תהליך. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם מעצבת מקצועית שתוכל לעזור לכם בפרויקט, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים ולהבטיח שזו מעצבת שתוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך. בנוסף, רצוי מאוד לראות גם שיש לכם כימיה עם אשת המקצוע, כי לעבוד עם אדם שלא באמת מבין אתכם זה קשה. זו עוד סיבה שבגללה עיצוב פנים מבצעים בשיתוף פעולה עם דקלה פנירי, אז למה שלא תתקשרו כבר עכשיו כדי לקבוע איתה פגישה ראשונה?

חברת קידום בישראל חברת קידום בישראל